SUPPORTLOOP, samen op weg voor méér!

Doe mee aan de Supportloop!

De Dystonie Vereniging doet mee aan de Supportloop: een gezond, gezellig en gezamenlijk wandelevenement van patiëntenorganisaties. Samen op weg voor meer financiën voor uw patiëntenorganisatie! Om nog meer te kunnen betekenen voor patiënten en hun omgeving. Door meer activiteiten te organiseren, meer voorlichting te geven en nog meer en betere ondersteuning te bieden om het leven van patiënten en hun omgeving te vergemakkelijken.

Schrijf u nu in voor de Supportloop in de regio Utrecht

De Dystonie Vereniging doet mee op 23 september in Odijk (regio Utrecht). Schrijf u nu in: alleen of samen met uw partner, kinderen, familie, vrienden en/of collega’s. Immers, wandelen is goed voor iedereen; voor lichaam en geest.

Doe mee, koop loten of doneer en steun uw patiëntenorganisatie

Voor € 25 per persoon legt u een mooie route af (3, 5 of 10 km) en geniet u van een verzorgde middag met een hapje en een drankje. Voor gezinnen is er een speciaal gezinstarief! Van de inkomsten gaat tachtig procent naar de deelnemende patiëntenorganisatie van uw keuze.

Nodig familie en vrienden uit en maak er samen een gezellig en gezond uitstapje van!

Gezellig * Gezond * Goed doen

De Supportloop is een initiatief van PGOsupport.

Voor meer informatie en inschrijving, lotenverkoop en doneren: www.supportloop.nl.

Laat een bericht achter