Van en door lotgenoten

Website van en gemaakt door lotgenoten

Wil je andere patiënten laten zien wat soms allemaal nog kan en buitenstaanders van het vooroordeel afhelpen? Klik hier en mail het adres van jouw website voor plaatsing op deze site!

De Dystonie vereniging is niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk voor de kwaliteit, actualiteit, inhoud e.d. van de hieronder geplaatste website-links en heeft hiermee ook geen organisatorische connecties. De beheerders van deze websites handelen op eigen initiatief en verantwoordelijkheid. De links worden hier gemeld als service naar onze website-bezoekers.

www.roosprommenschenckelfoundation.nl
Deze stichting zet zich in om de positie van mensen met een lichamelijke beperking in Nederland te verbeteren. Onder het verbeteren van de positie verstaan wij vooral het creëren van gelijkwaardigheid. Dit kan op allemaal verschillende manieren, bijvoorbeeld door het organiseren van evenementen of het op de markt brengen van producten.

www.giftoppers.nl
Deze fraaie site is gemaakt door Pieter Verheijen en het heet Pieters Giftoppers.
Op deze website zijn veel bewegende gifanimaties te vinden. Zo zijn er heel veel vlaggen, sportanimaties, buttonanimaties maar ook achtergrondjes te vinden.

www.torticollis.nl

www.hvbhulplijn.nl
De Stichting Hart voor een Beperking is een onafhankelijke patiëntenorganisatie van en voor geheel of gedeeltelijk bedlegerige mensen die chronisch ziek zijn en ook een lichamelijke beperking hebben, en hun naasten.

www.annnemarie.nl
Deze site is gemaakt door Annemarie.
Annemarie beschrijft ondermeer haar ervaringen, ook is er een dagboek en een gastenboek te vinden.

Deze site is gemaakt door Karin van Emmerik.
Rolstoeldansen is al meer dan 15 jaar haar hobby!