Commercieel

Hieronder treft u verwijzingen aan naar Nederlandse commerciële websites.

De Dystonie Vereniging is niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk voor de kwaliteit, actualiteit, inhoud e.d. van de hieronder geplaatste website-links en heeft hiermee ook geen organisatorische connecties. De beheerders van deze websites handelen op eigen initiatief en verantwoordelijkheid. De links worden hier gemeld als service naar onze website-bezoekers.

http://www.grippers.nl  ®
Adres voor m.n. schrijfhulpmiddelen

http://www.greepers.nl  ®
Een product dat uitkomst biedt aan iedereen die moeite heeft met het strikken van schoenveters waaronder wellicht Dystonie Patiënten. Een innovatie op dit gebied: de Greeper®. Dit hulpmiddel stelt mensen in staat schoenveters vast en los te maken in één beweging en met één hand.

http://indenbongerd.nl ®
Midden in het groene hart van Nederland staat tussen de boomgaarden van Fruitbedrijf Stek 'In den Bongerd'. Twee vakantiewoningen waar u als chronisch zieke of mindervalide samen met familie en vrienden met volle teugen kunt genieten van buitenlucht, buiten leven.

http://www.panvital.nl  ®
Onbezorgd op vakantie. PanVital biedt in samenwerking met Landstede Buitengewoon Reizen exclusieve en aansprekende vakanties met een compleet pakket aan zorg en service voor mensen, van alle leeftijden, met lichamelijke beperkingen en chronische aandoeningen inclusief hun partners of gezin in Spanje.

http://www.picturevakanties.nl  ®
Service- en adviesbureau voor aangepaste vakanties, die zich richt op de mens met al zijn/haar mogelijkheden, beperkingen en de vakantie die daarbij past. Wij willen een ieder die, i.v.m. een beperking, een aanpassing, zorg en/of hulpmiddelen nodig is, een zo breed mogelijk aanbod van vakantiemogelijkheden laten zien in binnen- en buitenland.
Tevens blijven wij op zoek naar nieuwe vakantiemogelijkheden om ons aanbod te vergroten. Picture Vakanties is opgezet door mensen uit de zorg op idealistische basis.

http://www.saharatravel.nl  ®
Nile Cruise! Voor mensen met een lichamelijke beperking en/ of lotgenoten.